onsdag 25 januari 2012

Lakrids by Johan Bülow

På Allt om mat's hemsida så hittar vi Stefan Nilssons blogg Mer än müsli. Stefan är en trendexpert och levererar massor av nya tips kring mat och allt som hör därtill. Personligen gillar jag att besöka hans blogg för att finna inspiration och för att låta mig imponeras av människors kreativitet.

När jag svängde in på Stefans blogg tidigare idag fick jag en härlig onsdags-överraskning då han tipsade om Lakrids by Johan Bülow. Ljuvlig lakrits i läckra burkar gjorda av återvunnet material. När jag klickade mig vidare för att läsa mer så stod det i slutet av alla produktbeskrivningar; "Ingen gluten. Naturligtvis." Tänk att lakrits kan kamma hem så många pluspoäng.

Enligt Stefan kommer vi att kunna handla dessa godsaker i våra svenska butiker inom kort, men för er lakritsälskare som inte kan hålla er tills dess så kan man även inhandla Lakrids by Johan Bülow på Chokladbutiken. Om du har testat Bülows lakrits så skriv gärna en kommentar och berätta vad du tyckte.

Må väl!

4 kommentarer:

  1. Den går och hitta på http://limeandcoffee.com också, och den är makalöst god! Kan varmt rekommendera.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Jag har äntligen testat Johan Bülows saltlakrits och kan inte annat än att hålla med. Mums!

    SvaraRadera
  3. Ni kan även köpa dessa på www.dentredjedodssynden.se

    Där finns även rålakrits som också är helt socker- och glutenfritt.

    SvaraRadera
  4. Usch dom va inte goda. har provat 4 sorter

    SvaraRadera